La música en viu torna a omplir racons únics de la comarca amb una nova edició del cicle Solistes a l’Alta Ribagorça. A les 20 h, actuació d’Anna Colom, davant de l’església de Sant Feliu.
La música en viu torna a omplir racons únics de la comarca amb una nova edició del cicle Solistes a l’Alta Ribagorça. A les 20 h, actuació d’Anna Colom, davant de l’església de Sant Feliu.