La música en viu torna a omplir racons únics de la comarca amb una nova edició del cicle Solistes a l’Alta Ribagorça. A les 20 h, Sweet Marta & The Blues Shakers, a la plaça Sant Climent.
La música en viu torna a omplir racons únics de la comarca amb una nova edició del cicle Solistes a l’Alta Ribagorça. A les 20 h, Sweet Marta & The Blues Shakers, a la plaça Sant Climent.